reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Nováčková

Daniela Nováčková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Zrazila som holuba

Daniela Nováčková

Zrazila som holuba

Sme blogy majú veľkú výhodo-nevýhodu, a to takú, že ste proste  podpísaní. Nieže by mi to v zásade vadilo, ale keď moja konzultantka zistí, že píšem v období január - apríl viac mojich hlúpostí ako strán do diplomovky, tak mi možno pošle jeden z tých „vytýkam Vám mailov.

  • 28. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 664x
  • 4
Aká budúcnosť?

Daniela Nováčková

Aká budúcnosť?

Nemám rada nedeľu. Niektoré nedele sú také bezprizorné. Obloha je zaliata mliekom. Tomu, čo je vonku chýbajú farby a ani sa mi nechce vyliezť z postele. Ja a moje bruško trénujeme na Vianoce a papáme všetko čo máme pod rukou. Dnes viem, čo bude do Vianoc. Niektorí ľudia vedia, čo bude o rok

  • 16. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 936x
  • 2
Strašidlá na našich zámkoch ozaj existujú

Daniela Nováčková

Strašidlá na našich zámkoch ozaj existujú

Pamätáte si Venček, však? Okrem toho, že Venček má nekonečnú záľubu v skúmaní rôznych ochorení, typov diét, recyklácie odpadu a chovu zajacov, je fanatik do histórie a vytvára si zaujímavé priateľstvá z prostredia našich hradov a zámkov. Mámi z nich tajné informácie a pikošky o rôznych druhoch paranormálnych javov, ktoré sú neuveriteľne uveriteľné.

  • 4. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 219x
  • 3
Šulini a sliepky na celý život

Daniela Nováčková

Šulini a sliepky na celý život

Niekedy možeme byť aj my, vzdelané ženy s kvapkou mužských manierov ,sliepky. V podstate, naši šulini si myslia, že sme sliepky stále. Ale to je nič oproti regulérnym sliepkam, ktoré sa mi niekdy podarí stretnúť. Samozrejme, že tým, že naši šulini nie sú na sliepky zvyknutí, lebo okolo seba uvoľňujú iracionálny kruh nežnej odpudivosti, ktorú každá žena hneď vycíti, a myslia si , že my sme tie najväčšie sliepky.

  • 2. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 983x
  • 11
Kde je prapodstata bytia

Daniela Nováčková

Kde je prapodstata bytia

Ja viem kde spočíva arché všetkých obyčajných vecí na svete. Rada sa podelím o svoje vedomosti, ktoré sú nevyvrátiteľnou teóriu každodennej rutiny geologického prípravku bytia.

  • 22. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 153x
  • 1
reklama
O mojom Venčeku

Daniela Nováčková

O mojom Venčeku

Keby ste chceli vedieť, koľko synoným má análny otvor, moja priateľka Venček vám to ozrejmí. Pri hlbokej úvahe o tejto závažnej problematike použila výrazy ako kloaka, kakaový venček, alebo kávové zrno. Slovo konečník v nej vyvolal záchvat smiechu, lebo si uvedomila, že nežné ponímanie tohto zložitého systému o začiatku a o konci má aj svoj názov a nie frazeologizmy, ktoré by jemne poukázali na intímnosť tohto ústroja. Ale to je len začiatok.

  • 16. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 694x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu